Résidences de Théâtre et Danse

Les creacions 2017!

En el marc de la crida a projecte de les residències de teatre i dansa 2017, llançat per la Direcció de la Cultura, s'han seleccionat quatre companyies d’artistes locals.

Vindran en residència al Teatre municipal Jordi Pere Cerdà, al final de la qual presentaran el seu espectacle:

• la companyia 5, 6, 7 et ! pel  seu projecte « LES ROSES EXPLOSENT », del 13 al 18 de març;

• la companyia MON CRU  pel  seu projecte« WOULD YOU PREFER »,  del 18 al 22 d'abril;
  • la companyia Théâtre d’Art pel  seu projecte « VALJEAN FEMME UNIVERSELLE » del 25 al 30 de setembre;
  • la companyia Alma pel  seu projecte « A COTE DE LA PLAQUE », del 13 al 18 de novembre.

Aquest marc privilegiat els permetrà treballar i finalitzar la seva creació, o la seva recerca i experimentació artístiques. Cada residència s’acabarà amb una representació pública del seu treball.

Aquest projecte s'inscriuen el dispositiu de la carta de cooperació cultural de la Vila de Perpinyà. Fa part d'una dinàmica global de desenvolupament de les pràctiques culturals d'àmbit territorial, així s'ofereix als habitants obertures inèdites en relació amb el món cultural i artístic.

Teatre municipal Jordi Pere Cerdà, plaça de la República.

Informacions: 04 68 62 36 99

dijous 02 març 2017 à 14h59