Roger Cosme Esteve "El seny i la rauxa"

(Page archivée le 30 maig 2016)

Exposició de Roger Cosme Esteve

Sempre fidel, tant sí com no, a la pintura, Roger Cosme Esteve, sense dissociar el sagrat de la seva pràctica artística, no ha eludit les possibilitats tecnològiques i estètiques ofertes a la seva generació. És així com s'ha interessat per la instal·lació, la performance, el vídeo i el multimèdia, àmbits explorats sobretot durant el seu període land-art, dit dels “pells de la terra”. També ha explorat el disseny gràfic, que ha aplicat amb gaudi al llibre, al cartell, a fundes de discos. Aquest artista de qualitat està present en nombroses col·leccions privades i públiques, tant a França com a l'estranger.

D'ell, l'escriptor Didier Goupil escriu: "Roger Esteve és un nòmada, un pintor, un migrador. Que viu aquí i a altres llocs. Però sempre amb el pinzell a la mà."

Per descobrir al Centre d’art contemporani Walter Benjamin, plaça del Pont d'en Vestit. Perpinyà. Del 5 de març al 29 de maig del 2016. Obert del dimarts al diumenge, de les 11h a les 17h30.

Vernissatge: dissabte 5 de març del 2016, a les 11h, al Centre d'art contemporani Walter Benjamin.

Animacions diverses:

* Visites guiades gran públic: els diumenges a les 15h: 13 de març, 10 d'abril ; el dimecres 27 d'abril a les 15h. Amb Corinne Doumenc, guia conferenciant.
* Instants dédiés, organitzat pel Cercle Rigau, Associació dels Amics del Museu Jacint Rigau: dissabte 26 de març a les 14h30. Nombrosos ponents portaran una reflexió sobre l'obra del pintor i el seu recorregut. Un gran moment per compartir.
* Les Rigaud en herbe, taller públic jove. Dissabte 16 d'abril a les 14h30. Taller per a la mainada (dels 5 als 8 anys), animat pel Cercle Rigau. Tema: el bestiari, a l'entorn d'una obra de Roger Cosme Esteve. Amb inscripció prèvia.*
* La Nit dels Museus: dissabte 21 de maig de les 15h fins a mitjanit. Mediacions d'obres seleccionades, a càrrec de Corinne Doumenc i del Cercle Rigau, alternativament.

*Reserva al 04 68 66 24 77 o 04 68 66 18 81 o musees-mediation@mairie-perpignan.com

dilluns 15 febrer 2016 à 12h54