Tarifes Museus i Centre d'art contemporani Walter Benjamin

Museu Rigau, Centre d'Art Contemporani, Museus Puig, Casa Pairal, Museu d'història natural

Museu Rigau: tancat el 2015

Centre d'art contemporani Walter Benjamin

Tarifa plena 4 €

Tarifa reduïda (amb presentació d'un justificatiu)  2 €.
Tarifa reduïda aplicable als residents de Perpinyà, als professors, als grups de més de 15 persones, als artistes de la Casa dels Artistes.

Gratuït
Per als grups escolars, i amb presentació d'un justificatiu: persones menors de 26 anys, persones en situació d'atur, beneficiaris del RSA, estudiants de més de 26 anys, beneficiaris del Pass cultura de la Universitat Via Domitia, professionals dels museus, membres de l'ICOM, membres de l'associació "Cercle Rigaud - amis du Musée d'art Hyacinthe Rigaud".
Gratuït per als perpinyanesos el primer diumenge de cada mes, amb presentació d'un justificatiu de domicili.

Casa Pairal - Castellet   2 €

Museu d'Història Natural  Gratuït

Museu Puig  Gratuït

Per persona

Suplement visita guiada museus i Centre d'art contemporani 3 €
Nens menors de 15 anys    Gratuït
Suplement animació/taller públic jove (per nen)  2 €.
Pares acompanyants  Gratuït
Suplement animació museus per a adults  3 €

Per a grups

Preu fet visita guiada

Grup de joves menors de 26 anys que resideixen a Perpinyà*  Gratuït
* en el límit de 2 visites per estructura/institució a l'any

Grup de joves que resideixen fora de Perpinyà
Grup d'adults

• durada 45 mn  50 €
  • durada 1h30  80 €
  • durada 2h  125 €
  • durada "mitja jornada"  110 €
  • durada "jornada"   200 €

Preu fet taller artístic amb interventor exterior

• durada 1h   50 €
  • durada 1h30    75 €
  • durada 2h   100 €

Aniversari al museu 80 €

Retenció per cancel·lació no justificada, com a mínim amb una antelació de 48h per a qualsevol prestació pagant  40 €

Disposicions particulars

Gratuït el 1er diumenge del mes

Gratuït pels titulars del pass "Via Catalana"
Gratuït pels periodistes i professionals del Comitè Regional de Turisme, del Comitè Departamental de Turisme
Exoneració dels drets d'entrada als museus durant l'operació nacional "la Nit dels Museus".
Exoneració dels drets d'entrada als museus en els quals s'organitzen exposicions "Visa" durant el Festival "Visa pour l'Image - Perpignan". Els museus que no reben cap exposició de "Visa", practiquen la tarificació habitual.
Exoneració dels drets d'entrada en el marc de les "Jornades del Patrimoni" únicament per la Casa Pairal.
Exoneracions dels drets d'entrada als museus i al Centre d'art contemporani pels concerts "Affinités de Midi".

Es demana un acompte (xec a l’ordre del Tresor Públic) al moment de la reserva per a totes les institucions (Perpinyà i fora de Perpinyà). Serà restituït durant la visita. S'utilitzarà en cas d'anul·lació tardana o d'absència del grup.

Gestió de les visites i reserves:

04 68 51 50 37 -  06 77 82 87 81.

musees.mediation@mairie-perpignan.com