Jornada de sensibilització destinada als agents de la Vila!

En el marc de la setmana europea de la sostenibilitat, Perpinyà va organitzar pel 3er any consecutiu una jornada de sensibilització per als seus agents.

El Servei Formació i la Missió sostenibilitat de Perpinyà van organitzar el passat 28 de maig tallers per a sensibilitzar i formar el personal al desenvolupament sostenible i informar-los de les accions portades per la Vila.

Durant la matinada els agents van poder assistir a intervencions teòriques a l'entorn de les temàtiques següents: les plantes a la ciutat, l’alimentació i l'aigua.

La pausa del migdia va ser l'ocasió de gaudir d'un aperitiu biològic ofert per la Biocoop, de compartir un dinar solidari i d'organitzar un intercanvi de plantes. La Divisió Natura Urbana també va fer donació de diverses espècies vegetals als participants...

A la tarda els grups tenien la possibilitat de triar entre dos tallers pràctics:

- La posada en pràctica de la gestió sostenible dels espais verds en participar a l'habilitació d'una part del jardí del centre de formació en companyia dels jardiners municipals.

- Una visita comentada al llarg de Les Canals, per descobrir la història i la riquesa del lloc.

En total 33 agents van participar a aquesta jornada que tenia com a objectiu de compartir i difondre una cultura i pràctiques comunes de sostenibilitat.

El Servei Formació i la Missió sostenibilitat agraeixen els serveis i la direcció de l'entorn de vida que es van mobilitzar i que van contribuir a l'èxit de la jornada.

dimecres 20 juny 2018 à 15h48