Politique de la Ville - Contrat de Ville du site perpignanais

La llei del 21 de febrer del 2014 de programació per la ciutat i la cohesió fixa els principis de la nova política de la vila i els contractes de ciutat en són el marc d'actuació pel període 2015-2020.

La política de la Vila és una política de cohesió urbana i de solidaritat nacional i local envers els barris desfavorits i els seus habitants. Està portada per l'Estat, les col·lectivitats territorials i els seus agrupaments amb l'objectiu comú d'assegurar l'igualtat entre els territoris, de reduir les diferències de desenvolupament entre els barris desfavorits i les seves unitats urbanes i de millorar les condicions de vida dels seus habitants.

Un contracte marc del contracte de ciutat va ser elaborat mitjançant la mobilització d'una àmplia col·laboració (Estat, Vila de Perpinyà, Perpinyà Mediterrània Metròpoli Mancomunitat Urbana, la Regió, el Departament, cambres consulars, arrendadors socials, CAF, Pôle emploi…) i d’una consultació de la societat civil.

Un programa d'actuacions va ser definit a partir de les orientacions del contracte de ciutat, el qual té vocació a evolucionar cada any.

Contracte de Ciutat

Adresse :
16 carrer Emile Zola
BP 20931
66931 Perpinyà cedex
Telèfon: 04 68 62 38 79
Fax Number: 04 68 66 38 81

Accès bus

Accès bus :
Arrêt "Jean Moulin" (à 224m) :
NCMI
PTIT